O mnie się nie martw

Komedia Serial TV, 2014

O mnie się nie martw

Ocena na filmweb: 7,9/10

Ocena użytkowników: 9.9 / 10

9 głosów

Opis

Główna bohaterka - Iga to dwukrotnie rozwiedziona matka dwójki dzieci. Bez pracy, perspektyw i wykształcenia. Na swojej drodze spotyka zdolnego adwokata, który życie traktuje jak niekończącą się imprezę.


Komentarze (216)

  • anonim 1 miesiąc temu +1

    o mnie się nie martw to super extra serial

    odpowiedz
  • anonim 3 miesiące temu 0

    a gdzie 5 juz dawno wyszedl

    odpowiedz
  • anonim 4 miesiące temu +1

    gdzie 3 sezon? już telewizji leci 5..

    odpowiedz
  • anonim 7 miesięcy temu +2

    Super, nie było mnie ew kraju 20 lat i nie wiedziałam, że Polska potrafi robić takie dobre seriale.. SUPER

    odpowiedz
  • anonim 10 miesięcy temu +3

    Trafilam raz na to przypadkiem w telewizji, teraz ogladam w internecie bo nie mam telewizora i wszystkie odcinki od pierwszego sezonu nadrabiam w zastraszajaco szybkim tempie :D Uwielbiam i mam nadzieje ze bedzie sezon 5!!!

    odpowiedz
  • anonim 10 miesięcy temu +4

    swietny film mam nadzieje ze bedzie 5 sezon filmupozdrawiam teresa z pulaw

    odpowiedz
  • anonim 11 miesięcy temu +2

    MIESZKAM W KANADZIE UWIELBIAM , TEN SERJAL SWIETNA OBSADA

    odpowiedz
  • anonim 11 miesięcy temu +1

    SERIAL PRZEWSPANIALY,JOANNA KULIG REWELACJA, wszyscy grają wspaniale,mnie podoba sie Pani sekretarka/ swietna gra

    odpowiedz
  • anonim 11 miesięcy temu +2

    dlaczego nie ma 3 sezonu ?? w tv jest już przecież 4 :)

    odpowiedz
  • anonim 12 miesięcy temuprzez Android 0

    Pamiętajcie 4 marca nowe odcinki oglądajcie

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +4

    Kocham ten serial

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu 0

    g.........

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +1

    powinno być w 1 sezonie po 30 odcinków o mnie się nie martw.

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +10

    To jeden z najlepszych Polskich seriali 21 wieku w Polsce. Kocham ten serial! Jest nieziemski,nie przegapiłem jeszcze żadnego odcinka.Czekam na następny odcinek w następny piątek.

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +11

    Bardzo proszę o 3 sezon.Nie zawsze mogę oglądać w telewizji a na pozostałych stronach 100 reklam.Aby obejrzeć jeden odcinek trzeba mieć dużo czasu i anielska cierpliwość.

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android +5

    W opisie jest błąd: Iga nie jest dwukrotnie rozwiedziona! PS kolejne odcinki to gdzie? :-)

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +7

    kiedy bedzie trzeci sezon????????

    odpowiedz
    • anonim 1 rok temu -3

      @anonim: nigdy

  • anonim 1 rok temu +6

    kiedy bedzie trzeci sezon????????

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android +1

    Dawac nastepna serie! :-)

    odpowiedz
    • anonim 1 rok temu -3

      @anonim: Ciesz sie idioto ze chociaz to masz

  • anonim 1 rok temu +1

    Na ipla płatne,a na vod wyłąćza się co rusz ...

    odpowiedz
    • anonim 1 rok temuprzez Android +1

      wazon

  • anonim 1 rok temu +2

    A gdze sezon 3

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +2

    szkoa, ze nie ma 3 sezonu bo na vod bardz tnie :(

    odpowiedz
    • anonim 1 rok temu +1

      @anonim: no :(

  • anonim 1 rok temu +2

    ciesze sie ze moge ogladac tak swietny polski smiecho- serial

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +4

    na kinomanie sa darmowe nowe odcinki :) http://www.kinoman.tv/o-mnie-sie-nie-martw/s03e06/odcinek-6-240

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu 0

    Na ypla już tylko za kasę. Chytrusy :(

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +1

    JEST NOWY SEZON 3 NA VOD TYLKO ZE NIE WIEM DLACZEGO JEST BEZ OBRAZU A GLOS JEST

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu 0

    W Polsce też się nie da obejrzeć :/

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu 0

    W Polsce też się nie da obejrzeć :/

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +5

    Mieszkam nie w tym kraju co trzeba...wiec nie moge obejrzec. . Tak sie dba o Polonie na swiecie... skandal.

    odpowiedz
    • anonim 1 rok temu +2

      @anonim: no wlasnie! tez cierpie...

  • anonim 1 rok temu +2

    Dlaczego Vod zrobił premiery i za darmo zobaczyc nowych odcinków się nie da????

    odpowiedz
    • anonim 1 rok temu 0

      @anonim: lipa

  • anonim 1 rok temu +5

    mieszkam w Paryzu i bardzo mi przykro ze serial zablokowano w ipla

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +4

    mieszkam w Paryzu i bardzo mi przykro ze serial zablokowano w ipla

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +3

    mieszkam w Paryzu i bardzo mi przykro ze serial zablokowano w ipla

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +3

    mieszkam w Paryzu i bardzo mi przykro ze serial zablokowano w ipla

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +1

    mieszkam w Paryzu i bardzo mi przykro ze serial zablokowano w ipla

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +1

    mieszkam w Paryzu i bardzo mi przykro ze serial zablokowano w ipla

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +1

    mieszkam w Paryzu i bardzo mi przykro ze serial zablokowano w ipla

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +1

    mieszkam w Paryzu i bardzo mi przykro ze serial zablokowano w ipla

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu 0

    mieszkam w Paryzu i bardzo mi przykro ze serial zablokowano w ipla

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +3

    Wspanialy serial,swietna gar aktorow,scenariusz zyciowy,akcja serialu wspaniala,takiego serialu bylo nam trzeba!

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +2

    Wspanialy serial,swietna gar aktorow,scenariusz zyciowy,akcja serialu wspaniala,takiego serialu bylo nam trzeba!

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +2

    Wspanialy serial,swietna gar aktorow,scenariusz zyciowy,akcja serialu wspaniala,takiego serialu bylo nam trzeba!

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +2

    Wspanialy serial,swietna gar aktorow,scenariusz zyciowy,akcja serialu wspaniala,takiego serialu bylo nam trzeba!

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +3

    ooooo super !!!

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +2

    3 sezon można obejrzeć na ipla i vod

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +7

    ten serial jest jednym z najlepszych

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +1

    czy ktoś wie gdzie mogę obejrzeć 4 odcinek 3 sezonu o mnie się nie martw :-)

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +1

    3 sezon już się zaczął

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +1

    obejrzyj sobie na kinoman pl tam masz odcinek 1,2 z 3 sezonu

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +3

    ej kiedy 3 sezon? przegapiłam w telewizji pierwsze dwa odcinki, więc czekam z niecierpliwością, aż tutaj bd

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +2

    oj dzieje sie w 3 sezonie

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android +7

    Kiedy będzie 3 sezon?

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +7

    będzie 3 sezon tu ?

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +4

    ja to kocham

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +2

    Super film

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android +3

    kiedy 3. sezon?

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +8

    Uwielbiam

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +5

    TRZECI SEZON 2 ODCINKI SĄCIEKAWE BEDZIE SIE DZIAŁO--UWIELBIAMMM

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +9

    JEDEN Z NAJLEPSZYCH OSTATNIO POLSKICH SERIALI. CZEKAM NA KAZDY NOWY ODCINEK.OGLĄDAM NA PRZED PREMIERY.SUPER --OGLĄDNELAM 2 PIERWSZE JUŻ ODCINKI I CHCĘJUŻ NASTEPNE OJ CHYBA SIĘ OD TEGO SERIALU UZALEZNILAM . POZDRAWIAM WSZYSKICH FANÓW TEGO SERIALU

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +7

    Uwielbiam ten serial! Kiedy będą odcinki z 3 sezonu???

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +6

    Uwielbiam:)

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android +3

    Dobry

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +19

    serial jakiego jeszcze nie było: temat nie-glamour, sprawna rezyseria, wartka nieprzewidywalna akcja, obsada (Joanna Kulig - cudowna uroda, doskonała gra i ogólnie genialna !, Stefan Pawłowski - swietne otwarcie kariery, pozostali aktorzy dobrze dobrani).obejrzałem wszystkie odciniki kilka razy i wciąż do nich zaglądam. Coś wspaniałego! Czekam na nowe wydarzenia z wykorzystaniem talentu muzycznego i wokalnego Joannny i Stefana!

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android +6

    Kiedy 3 seria? ^^

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +4

    Kiedy nastepny sezon??

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +10

    Zajebisty serial kocham was !

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +11

    bardzo fajny

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +8

    Z.A.J.E.B.I.S.T.E.!.!.! KOCHAM TEN SERIAL :-D

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +10

    Tak się zaangażowałam w ten serial, że szok :o

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android +13

    Uwielbiam to. To jest naserio fajne i nie wiem co powiedzieć to jest po prostu czadowe. Najbardziej lubie odcinek w którym krzysiu śpiewa do krzysia wróć. To jest nieziemski. :-) ;-) :-* XD

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +5

    Oj naprawdę zajefajny serial.

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android +1

    Jaki to odc. Kiedy przyjeżdża ojciec Heleny ??

    odpowiedz
    • anonim 1 rok temu 0

      W odcinu 17

  • anonim 1 rok temuprzez Android +6

    SUPER FILM

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android +2

    Popcorn światła kamerą akcja B) #loveinthewead

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android +8

    Love forever :::::::::::::*

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android +7

    Jezuuu!!! Ten serial jest suuper B) ~Lesenteenfive

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +8

    jeden z najlepszych seliali na początku nie zabardzo polubolam ale teraz sjak się wkrecilam to niemoge się oderwać odogladania i powtarzania odcinkow

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +5

    sliczny serial oby było więcej odcinkow i prawdziwe emocje bez zadnych udawanek

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +12

    Serial świetny, obsada tak samo :) No zakochałam się w serialu O mnie się nie martw !

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +12

    kocham Marcina

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +7

    Następny sezon już nie długo!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥O MNIE SIĘ NIE MARTW♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android +7

    Super

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +11

    najlepszy jak dotąd serial !

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +11

    wspaniała obsada...pogratulować serialowych akcji!

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +6

    supcio

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android +10

    Uwielbiam

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +15

    Super dobrani aktorzy !;)

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +10

    Uwielbiam;-)

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +9

    Love love♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +6

    ♥♥♥

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +7

    W realu Jga iMarcin♥♥♥♥♥♡♡

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +10

    Kocham tooooooooooo paprostu kochammmmmmmmmmmmmm uwielbiam ten serial bajest zabawny, wesoły , dramatyczny ifajny

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +5

    Kocha serial o mnie sięni

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +4

    Omajgad supcio

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +8

    Super poprostu bąba uwielbiam tan serial LOL

    odpowiedz
    • anonim 1 rok temu +5

      @anonim: PO PROSTU !!!!

  • anonim 1 rok temuprzez Android +1

    Boskieeeee3eeeeeeeeee. Eeeeeeeee.ffghhhhhj

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android 0

    Boskieeeee3eeeeeeeeee. Eeeeeeeee.ffghhhhhj

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +9

    uwielbiam Joannę Kulig. i choćby tylko dla niej mogę oglądać ten serial choćby przez 100 sezonow

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +7

    jest może ktoś w stanie powiedzieć jaka piosenka jest ostatnia w 26 odcinku 2 serii ? soundhound, shazam nie pomaga :(

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android +3

    Jest jeszcze 26 odcinek

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +6

    Rola jaką wykreował Paweł Domagala swietna jego teksty i gra rewelacja.Bardzo zdolny bo nie tylko aktor ale tez gra i śpiewa. Panie Pawle Brawo!!!!!

    odpowiedz
    • anonim 1 rok temu +4

      no fajnie śpiewał i grał

  • anonim 1 rok temu +7

    Krzysztof w tym serialu przezabawny:)

    odpowiedz
    • anonim 1 rok temu +5

      @anonim: Wcale nie ostatni robią zdjęcia. Wiem, bo wchodziłam na ich stronę :D Super,że będzie następny sezon!!!!!! Kocham ten serial ♥♥♥•◘○♦♣♠☺☻♥♥♥♥♥♥

    • anonim 1 rok temu +2

      @anonim: to jusz ostatni odcinek

  • anonim 1 rok temu +6

    Super serial

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android -1

    Lol Lol

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android +2

    Taki czadowy ze nie umiem opisac Niezle

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android -1

    Taki czadowy ze nie umiem opisac Niezle

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android -1

    Taki czadowy ze nie umiem opisac Niezle

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android -1

    Taki czadowy ze nie umiem opisac Niezle

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android 0

    Taki czadowy ze nie umiem opisac Niezle

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android -1

    Taki czadowy ze nie umiem opisac Niezle

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android +4

    Zgadzam sie z wami ze to odlotowy film

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android +2

    Zgadzam sie z wami ze to odlotowy film

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android +4

    Zgadzam sie z wami ze to odlotowy film

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android +2

    Zgadzam sie z wami ze to odlotowy film

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android +1

    Zgadzam sie z wami ze to odlotowy film

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android +2

    Zgadzam sie z wami ze to odlotowy film

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android -3

    Zgadzam sie z wami ze to odlotowy film

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android -2

    Ogarnicie sie

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +9

    Bardzo dobry film z obsadą aktorów i scenariusz interesujący. Gratulacje pozdrawiam

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +11

    Najfajniejsze odcinki o mnie się nie martw

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android +6

    Zajebis*e juz 3 raz oglafdam 1 sezon

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android +7

    Niema lepszego!!!!!!!

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +11

    10/10 !!!!!!

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +8

    Najlepszy serial!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android +6

    Spoko jest serial

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android +3

    Geniuszu to ty napisałes

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android +1

    Nie prawda

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu -15

    mówcie co chcecie ale Ranczo lepsze nawet pisze że Zajebiste

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +18

    Serial mega! Oglądam od początku ;-) Joanna Kulig,Stefan Pawłowski, Paweł Domagała rewelacyjnie <3 Postaci Igi,Krzychu i Kaszuby mecenasa Xd wspaniałe! Brawo za niekomercyjną obsadę.Pękam z Krzyśka tekstów i odpalow Igi.Uwielbiam jak ona krzyczy :-D.

    odpowiedz
    • anonim 1 rok temu +2

      @anonim: zgadzam się z tobą xd

  • anonim 1 rok temuprzez Android +2

    Ten 17 odcinek tkwi tutaj i tkwi,a gdzie nowy?najwyzszy czas wejsc na vood tv

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android +3

    Gdzie kolejny odcinek

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +2

    nawet, nawet

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android 0

    Nie działa. Tylko cały czas jedna reklama się buforuje.

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android +1

    Gdzie jest 17

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android +7

    Najbardziej lubię Joannę kulig

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android +2

    Slaba aktualizacja, dwa odcinki w plecy...

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android +3

    Dawajcie nastepne odcinki !!!

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android +1

    Od 16 odcinka nie jest możliwe odtwarzanie serialu :-(

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android +1

    Na kom pokazuje 18 odcinków ale odtworzyć można tylko 15

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android +2

    Kiedy dodaja nowe odcinki .?

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android +3

    Serial fąjny tylko czemu na telefonie jest więcej odcinków niż na tablecie mimo ze to taka sama aplikacja?

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android +3

    Już dziś o mnie się nie martw

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +2

    :) :P :D

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +10

    "zakochałam się" w postaci Stefana Pawłowskiego! Przystojny i do tego świetny aktor. Czekam do piątku na kolejny odcinek :D

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android +2

    Ja mam na tablecie

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android +1

    Na tablecie nie ma a na smartfonie jest hmm Moze trzeba aktualizowac na tablecie ale w opcjach nie ma nic o aktualizacji

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android +2

    ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android 0

    Nie wiem

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android 0

    Ale tu

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android 0

    Zawsze w piątki

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android 0

    Kiedy nowy odcinek. :)

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android 0

    Gdzie jest nw odc

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android +1

    Noreszcie

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android 0

    Dziś

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android +1

    Jutr :-*

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android 0

    Czekam na nowe

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android +1

    Ja tez i cala reszte

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android +2

    Super serial bede oglądać 14 odcinek

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android +2

    Świetny

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temu +4

    fajny serial

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android +3

    Super serial

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android +2

    Jeszcze tylko tydzien i nowe odcinki

    odpowiedz
  • anonim 1 rok temuprzez Android +5

    Najlepszy <3

    odpowiedz
  • anonim 2 lata temu +1

    I love you seriale

    odpowiedz
  • anonim 2 lata temuprzez Android +1

    Fajny serial najlepsze są dziewczynki

    odpowiedz
  • anonim 2 lata temuprzez Android -2

    Debile foch

    odpowiedz
  • anonim 2 lata temuprzez Android +3

    Czad supe seial

    odpowiedz
  • anonim 2 lata temuprzez Android +2

    Już 6 marca ;-)

    odpowiedz
  • anonim 2 lata temuprzez Android +1

    Ja tez

    odpowiedz
  • anonim 2 lata temu +6

    Nie mogę się doczekać nowych odcinków

    odpowiedz
  • anonim 2 lata temuprzez Android -3

    To jest do dupy

    odpowiedz
    • anonim 1 rok temu +1

      @anonim: TY JESTEŚ WOŁOWA DUPA

  • anonim 2 lata temuprzez Android +2

    Juz nie dlugo

    odpowiedz
  • anonim 2 lata temuprzez Android +2

    Już szóstego marca nowe odcinki

    odpowiedz
  • anonim 2 lata temuprzez Android +5

    Kocham ten serial i tych aktorów

    odpowiedz
  • anonim 2 lata temu +2

    Kocham. 2 seria - chyba 6 marzec :)

    odpowiedz
  • anonim 2 lata temu +3

    Niedługo 2 seria.

    odpowiedz
  • anonim 2 lata temuprzez Android +2

    Jea

    odpowiedz
  • anonim 2 lata temuprzez Android +2

    Lubie to

    odpowiedz
  • anonim 2 lata temuprzez Android +2

    Musi być drugi sezon

    odpowiedz
  • anonim 2 lata temuprzez Android +2

    Super

    odpowiedz
  • anonim 2 lata temuprzez Android +3

    Super

    odpowiedz
  • anonim 2 lata temu +1

    naprawdę super film szkoda że już nie ma nowych odcinków

    odpowiedz
  • anonim 2 lata temu +7

    najlepsza komedia jaką oglądałam,nie mogę doczekać się dalszego ciągu z udziałem tych samych aktorów !

    odpowiedz
  • anonim 2 lata temuprzez Android +4

    serial jest polecam:-)

    odpowiedz
  • anonim 2 lata temuprzez Android +4

    Super serial szkoda ze niema dalszych odcinków

    odpowiedz
  • anonim 2 lata temuprzez Android +2

    Iga i Marcin są super i wokale serial jest super

    odpowiedz
  • anonim 2 lata temuprzez Android +6

    Kocham ten serial :-) A jeszcze bardziej kocham Stefana Pawłowskiego ;*

    odpowiedz
  • anonim 2 lata temuprzez Android +5

    Super serial.Czekamy na dalsze odcinki.

    odpowiedz
  • anonim 2 lata temuprzez Android +2

    Gdzie reszta odcinków?

    odpowiedz
  • anonim 2 lata temu +4

    Naprawdę fajny serial,można się pośmiać.Ten i "Ranczo" lepszych nie ma :)

    odpowiedz
  • anonim 2 lata temu +4

    super♥

    odpowiedz
  • Martyna Kędzierska (martyna20004) 2 lata temu +10

    najlepszy serial jak dla mnie :)

    odpowiedz
  • anonim 2 lata temu +9

    najlepszy w 2014r.

    odpowiedz
  • anonim 2 lata temu +9

    Ten film jest najlepszy!

    odpowiedz
  • anonim 2 lata temu +8

    O mnie się nie martw jest super!

    odpowiedz
  • anonim 2 lata temu +5

    Przyjemnie się ogląda ten serial

    odpowiedz
  • anonim 2 lata temu +9

    polecam jest super

    odpowiedz
  • anonim 2 lata temu +10

    Jeden z lepszych seriali, jaki ostatnio wyszedł TVP! Polecam

    odpowiedz
    • anonim 11 miesięcy temu 0

      @anonim: jest super serial ogladam w RPA

    • anonim 11 miesięcy temu 0

      @anonim: jest super serial ogladam w RPA